onsdag 25 juli 2012

vardagslyx!

den här månaden är helt galen. jobbar 180 timmar alltså 18 nätter och näej, det är inte ett dugg kul! nu trodde ju jag att jag tackade ja till ett NORMALT natt-schema på cirka 70 % med LEDIGT emellanåt. men vips så hoppade nån vikarie av och vips så hade jag 21 nätter jag skulle jobba i juli... som ni förstår fick jag bort TRE! nu återstår fyra nätter av denna otroligt jobbiga månad! att jobba vaken-natt är ingen lek...

tack vare detta så tar jag VERKLIGEN tillvara på varenda sekund med min familj framförallt mina underbara ungar! M har ju liksom funnits där i 8 1/2 år så honom prioriterar jag inte lika högt ;) BTW så gör han världens bästa jobb med ungarna för jag är inte mkt till hjälp hemma just nu!

igår kröp stora W upp i soffan och la sig riktigt mysigt i mitt knä! underbar vardagslyx ❤ och lilla W avfyrar världens leende så fort han ser mig så att hjärtat smälter ❤ längtar tills jag blir mammaledig igen så jag kan mysa med dem där godingarna ordentligt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar