måndag 21 maj 2012

... på 45 minuter...

... på en 45 minuters promenix förbränner jag 263 kcal

... på 45 minuter åker man mellan karlstad och säffle

... på 45 minuter hinner jag åka fram och tillbaka till ica kvantum och handla

och inget detta har jag gjort ;) nä för:

... på 45 minuter har jag gjort i ordning stora W för natten, läst för honom, hämtat mjölk OCH han har somnat :) allt utan skrik och gnäll! tjohoo!

detta måste firas med lite choklad och cola framför 3:ans "älskling du har blivit en tjockis"... tvetydig? jag? näej då ;)

jag ska nämligen börja med min version av lchf imorrn med inspiration av denna bok:



vill ni läsa mer om denna bok och hitta en massa pepp angående lchf så hittar ni det HÄR

meningen var att jag och min svärmor skulle peppa varandra att gå ner 5 kilo fram till den 30 maj när hon landar i sverige. det har inte gått så bra... jag har snarare gått upp ett kilo. och efter att ha lämnat ett avtryck i monique´s blogg och fått ett personligt svar på mailen så känner jag mig extra peppad :) hon skrev nämligen "må gott och ät väl" och inget av detta har jag ju gjort på sista tiden så nu gäller det! 

heja mig och en massa andra där ute som kämpar mot mamma-kilona :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar