lördag 19 maj 2012

natta!

nu är det natta och eftersom jag jobbat vaken-natt två nätter i rad så har jag SÅ svårt att gå och lägga mig även om jag är så galet TRÖTT! alla andra i familjen sover gott och jag har inte hört en enda hostning (skönt!), vilket betyder att grabbarna sover gott :)

imorrn bitti kommer min älskade syster och hämtar stora W för att ta med honom på utflykt :) det är ju definitivt tvetydigt för OMG vad skönt det ska bli att kunna greja en massa i lägenhet utan att stora W springer runt och härjar... samtidigt så saknar jag min älskade unge så fort han lämnar lägenheten! men ska vi någonsin få ordning i lägenheten så kan inte han vara hemma... så är det bara! vet inte bara VAD vi ska börja med... M får ta allt som ska till vårt källarförråd och jag vill hinna fixa gardiner i vardagsrummet, fixa hallen, ordna med alla garderober m.m. m.m. ni förstår ju att inget av detta kommer hinnas på de 7 timmarna stora W är på utflykt imorrn! men någonting kanske hinns! ska åtminstone klippa till gardintyget så att det "bara" är att sy sen.

nu ropar sängen :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar