måndag 28 maj 2012

DAG TVÅ: gårdagens lchf...

japp, heja mig! igår var det andra dagen med lchf och såhär såg den ut:

frulle: smoothie gjord på turkisk youghurt, grädde, mango och banan

lunch: lax i ugn med wokgrönsaker

mellis: bärtallrik med grädde (hallon, blåbär, jordgubbar) 20 g mörk choklad (70 %) kaffe med grädde

sedan hann vi inte äta och ungarna skulle i säng och hej och hå. så när jag var iväg och stress-handlade så svängde ja visst in på MAX och köpte en low carb burgare med extra bacon! SÅ gott!

ganska mycket fusk idag, banan i smoothie är ju egentligen big no no, men stora W skulle också ha så jag kompletterade med mer grädde i efterhand. det rejäla melliset gjorde så att jag stod mig från 15-21 sen blev jag som skrivet vrålhungrig. så mycket kanske man inte ska äta, men det var ju mors dag och vi var hemma hos mina föräldrar... hmm... och choklad är det ju rekommenderat att man äter ngn gång då och då...

det är ju det fina att inte käka hardcore, att jag kan få min choklad varenda dag ;) det otroliga är att stora W ÄLSKAR 70% choklad! det gör mig SÅ glad, för det är det enda i godisväg han får ;)

 
ovan: lax i ugn med wokgrönsaker nedan: bärtallrik med grädde! MUMS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar