onsdag 30 maj 2012

DAG FEM: riktigt bra dag... nästan...

som ni kan läsa HÄR så har det kommit in lite frestelser i mitt hem! OCH jag lyssnade på MrsEklund och tog mig friheten att öppna min påse och NJUTA av 6 st godisar! lite skillnad mot vad jag skulle ha gjort för en vecka sen då skulle påsen vara tom vid det här laget och jag skulle knappt komma ihåg vad det smakade... glupsk är väl rätt ord om man säger så...

fusk idag igen men vågen pekar ju nedåt så vi får se vad som händer nu!

min lchf-dag såg ut som följer:

brunch: kyckling- och bacongryta med broccoli (från igår) kaffe med grädde

mellis: 1/2 caffe latte, lite melon och lite blåbär och lite snickerskaka (hemmagjord lchf)

kvällsmat: 140 g bacon grillad i ugn

kvällskvisten: 6 st schweiziska godisar

jag har förmodligen ätit mkt mer bacon än vad som är nyttigt för en människa men det var så gott :)

jo, jag dricker naturligtvis något på dagarna och det är VATTEN! för det mesta kolsyrat vatten med smak!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar