onsdag 30 maj 2012

inspiration :)

hittade den här bloggen via aftonbladet plus! wow! vilket resultat hon har uppnått på lchf och träning! cecilia folkesson är 33 år och har två barn på 1 och 3 år. alltså ungefär som jag och kan hon måste ju jag också kunna, eller hur? nu vill ju inte jag bli lika smal som hon men 15 kg får gärna bli puts väck från min kropp ;)

tjuvställde mig på vågen imorse och inget jättedramatiskt men oh ja det tickar nedåt :) på lördag morgon ska jag ställa mig igen och ta veckovikten - det ska bli spännande!

nu är det FEM dagar kvar tills jag och J åker på minisemester till STOCKHOLM :) underbart! det blir två hela dagar så vi kommer hinna en del hoppas jag! förmodligen så blir det att ta det riktigt lugnt, ingen stress, äta i lugn och ro och bara strosa runt! jag LÄNGTAR :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar