söndag 3 juni 2012

DAG ÅTTA: bra dag men svår natt!

vad svårt det är att jobba natt märkte jag nu! en arbetskamrat hade med hemmagjord rabarberpaj och hur kan man motstå det ;)jag smakade en liten bit och kände mig ok med det. eftersom jag var vaken 24 timmar så får ni här ta del av DAG ÅTTA 09.15-00.00: frukost: två finncrisp med bregott, leverpastej och gurkmajonnäs, 1 ägg med bregott, 1 kopp kaffe med grädde lunch: torsk i ugn kryddad med salt och citronpeppar och en massa smör, serverades med broccoli mellis: 1 kopp kaffe med grädde middag: tonfiskröra med 1 mosat ägg kvällsfika: rabarberpaj med vaniljsås och lite chokladdragerade nötter hade inte gått upp imorse när jag vägde mig åtminstone. men eftersom jag har ett större sockersug på natten så kommer jag framöver göra eget lchf-godis att ha med :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar