lördag 2 juni 2012

DAG SJU: socker-bakis!

fy vad jag har mått illa idag! känns som om jag varit riktigt bakis! när man druckit lite för mkt alkohol så känner man ju en hemsk bismak dagen efter och mår illa och kymigt och bara vill gömma sig under täcket... så har jag mått idag men smaken i munnen har varit gammalt avdankat socker istället! blä! sockerfylla igår  = blä-socker-baksmälla idag...

så idag har det verkligen gått jättebra med min lchf! såhär har dagen sett ut:

väldigt sen frulle: 2 mosade ägg med en rejäl klick med bregott 2 msk gojibär och några färska blåbär

lunch: grillad kyckling med blomkålsris och dijon-curry-creme fraiche och några tomater

mellis: kaffe med vispad kanelgrädde (SÅ gott!)

kvällis: 4 finncrisp med mkt bregott och skinka kaffe och grädde

that´s it! har inte varit alls hungrig i dag och det jag har ätit har jag stått mig på! nu på kvällen har jag börjat på bättre. Och idag har min svärmor svurit att hon ALDRIG mer ska köpa med mina favoritgodisar från Schweiz ;)

om några timmar är det vägning som gäller! det ska verkligen bli spännande!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar