torsdag 14 juni 2012

oavgjort :)

hela TRE kommentarer på tävlingen varav TVÅ var med och tävlade :)

därför har jag bestämt att tävlingen blir oavgjord och att BÅDA får varsin Lash Love Mascara från Mary Kay! motiveringarna var väldigt bra! jag känner igen mig i båda :) här kommer de:

"Ja att få en sådan mascara vore väl toppen så att man slipper ha mascara i hela ansiktet efter en dag framför datorn. Med mascara som sitter kvar på fransarna kan man gå på möten med anhöriga, personal m.m. utan att behöva kolla sig i spegeln och bära med sig tops för att ta bort det svarta sattyget som hamnar under ögonen så man ser ut som om man inte sovit på 100 år."

GRATTIS Marie! vet precis vad du pratar om och med den här mascaran kan du gå på möten hela dagen utan att den kladdar :)

"Som nybliven mamma
går tiden åt att amma.
Sitter där i soffan och känner mig fet
när jag helst av allt vill känna mig het.
Med lite färg på var frans
kanske gubben min hamnar i trans.
Hans ord att jag är snygg
får mig att känna mig trygg!!"

GRATTIS Karin! haha! definitivt igenkänningshumor :) med den här mascaran blir fransarna både längre och fylligare så det kanske får någon effekt :)

jag hör av mig till er inom kort och vill naturligtvis ha betyg på mascaran!



2 kommentarer:

  1. Hej! Jag läste om tävlingen i går och tänkte svara lite senare, men senare somnade jag och så var det en ny dag med fullt upp... Men jag kikare in på sin blogg i bland bara så du vet :-) kram Karin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi, trötta-mamma-syndromet kallas det ;) Du kan få en mascara i värdinnegåva om du vill ha en hudvårdsklass framöver :)Ha det gott! KRAM!

      Radera