onsdag 6 juni 2012

RE-START a la´ LCHF :)

japp, mini-semestern till stockholm är över och nu är det dags för lchf igen :)

frukost: en ynka kopp kaffe med grädde  och 20 gram 70 % choklad

lunch: kycklingsallad på café bergvik

middag: grillad kyckling med bacon, bearnaisesås och tomat

mellis: en kopp kaffe med grädde och 40 g 70 % choklad

kvällsfika: en halv avokado, skinka och ost


det känns som om jag knappt har ätit något idag, men jag har känt mig smått illamående och uppblåst efter resan till stockholm... nästa gång jag är ute på vift kommer jag förmodligen inte käka så mycket kolydrater/glutenprodukter. däremot har jag varit SÅ sugen på choklad idag så som ni ser så har det blivit en del av den varan...

ska bli mycket spännande att ställa mig på vågen på lördag... får se vad stockholms-resan ställde till med ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar