onsdag 13 juni 2012

har en ny kärlek...

...i mitt badrumsskåp :)

jag inbillade mig först att jag inte gillade den här mascaran. det kändes som om jag skulle peta ögonen ur mig... men M´s syster köpte den och hon skickade mig ett extra sms bara för att berätta hur WOW-bra den var! så tänkte jag om, om hon tyckte den var så himla bra, varför tyckte inte jag det då? så nu har jag gett den en chans till och kärlek uppstod! mina ögonfransar har aldrig varit snyggare! 


ni kan läsa mer om Lash Love Mascara från Mary Kay HÄR.

förresten, eftersom det faktiskt är några som läser men som sällan lämnar några avtryck så kanske jag kan locka fram er med en TÄVLING!

motivera varför just DU ska få testa den här mascaran! 
tävlingen avslutas redan på fredag den 15 juni 2012 kl. 12.00! 

LYCKA TILL! 


3 kommentarer:

  1. o nu har mk släppt serum för att få tätare fransar så på 30 dagar har man fått resultat :) jipppiiiiii

    SvaraRadera
  2. Hej! Ja att få en sådan mascara vore väl toppen så att man slipper ha mascara i hela ansiktet efter en dag framför datorn. Med mascara som sitter kvar på fransarna kan man gå på möten med anhöriga, personal m.m. utan att behöva kolla sig i spegeln och bära med sig tops för att ta bort det svarta sattyget som hamnar under ögonen så man ser ut som om man inte sovit på 100 år. Kram kram Marie E.

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Jo jag läser allt din blogg ibland :-) Känner igen mig rätt mycket i det du skriver.

    Som nybliven mamma
    går tiden åt att amma.
    Sitter där i soffan och känner mig fet
    när jag helst av allt vill känna mig het.
    Med lite färg på var frans
    kanske gubben min hamnar i trans.
    Hans ord att jag är snygg
    får mig att känna mig trygg!!

    :-P

    Kram Karin Ohlsson

    SvaraRadera