torsdag 9 augusti 2012

dagen idag...

tack och lov så slapp jag stressa till ngn buss med ungarna. M tog sig tid att hämta oss och köra oss till mariebergsskogen.

 

megatrött mamma med 4,5 timmars sömn i kroppen. min kära vän J sa dock att hon tyckte jag såg pigg och fräsch ut - det tackar jag för. men själv kallar jag det MKM - Mary Kay Miracle. deras make-up är GRYM och gör tydligen underverk! kolla in HÄR!

 

 efter några timmars tjat och lek på mariebergsskogen så kände jag mig en aning piggare iallafall. kan ha berott på att K gladeligen tog sig an stora W vid gungorna :) jag och J passade på att töla lite extra och njuta av LUGNET :) 

  

här är det allt annat än lugnt, att gunga på tre ungar som skriker efter mer fart är inte illa :)


det är ungefär lika hög hastighet på båda dem här barnen så lika bra att slänga dem i samma gunga :)

när vi spenderat några sköna timmar i mariebergsskogen så gick vi till sjukhuset och tog en fika med M där. sedan körde han oss hem, åkte direkt tillbaka och därefter har det varit full rulle! stora W lyckades naturligtvis somna i bilen hem så han somnade vid 22.40 vilket den är mamman inte tyckte var särskilt kul... lilla W somnade däremot redan vid åtta så egentligen ska jag ju inte klaga på att bara jag och stora W fått en riktig myskväll! stora W frågade efter sin pappa ikväll men han är SÅ duktig och förstår ändå på något vis vad som pågår. vill bara tydliggöra att det är INTE M som är sjuk utan en nära anhörig. mina tankar finns ständigt där och jag tycker att det är så oerhört starkt av M att orka vara där, för det är inte lätt.

imorrn är det nya tag som gäller igen! undrar vad man ska hitta på då tro?

NU blir det en kopp te och en bit choklad för det tycker jag att jag är värd!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar