lördag 18 augusti 2012

SPÖHIPPA DEL 1: KETTLEBELL :)

så galet kul! har varit på möhippa eller SPÖhippa som bruden själv döpt den till. den här bruden trodde hon skulle komma undan en möhippa p.g.a att hon SMET iväg och gifte sig och förkunnade detta på fejjan. ajabaja, sånt måste man straffas för. TYVÄRR så hade hon råkat se ett meddelande och började fråga ut sin man som veknade så hon visste att vi skulle komma och kidnappa henne... MEN hon hade haft sån ångest över det hela kvällen och natten så - det gjorde inget ;)

 
 här sitter underbara C som inte riktigt gillar läget, kontrollfreak som hon är ;)
 
första stoppen var på CrossFit i karlstad. glada i hågen går vi in dit och inte riktigt vet vad som väntar oss. vi visste att vi skulle bli svettiga men...

 
innan så log visst några stycken. sen ropades det: "VEM hittade på det här?"... och det var ju jag...

 INGEN av oss gav upp och jag måste säga att jag tycker vi var så jädra duktiga :)

 
ett eget upplägg bara för oss :) tur att vi inte visste vad det betydde innan - haha!
 
 
HELT, HELT SLUT! men shit vilken underbart bra och effektiv träning! sånt här passar verkligen mig. använda hela kroppen, träna effektiv, få ut maximalt av träningen! såhär slutkörd var det längesen jag kände mig - på ett POSITIVT sätt alltså :) 

KETLEBELL får 10 av 10! något jag absolut kommer testa igen!

OCH ett stort plus är att jag trodde ALDRIG mitt bäcken skulle klara det MEN jag känner INGENTING - helt otroligt!

efter att vi blivit urvridna som disktrasor så åkte vi hem till en kompis till C som hade ordnat SÅ god lunch! fantastiskt goda sallader ohc en galet god cheesecake till efterrätt. jag som inte hade ätit frulle åt för två, eller tre personer!

fortsättning följer. här är klockan bara ett så dagen var ju inte riktigt slut än ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar