lördag 11 augusti 2012

i sorg och saknad.

❤❤❤

igår somnade M´s morfar in efter en tids sjukdom. 

jag skänker alla mina tankar åt de närmaste och ett stort hjärta till de som varit på sjukhuset konstant vid hans sida den här veckan!

en härlig och betydelsefull person har nu lämnat oss.

så det är i sorg och saknad som detta skrivs. 

M´s morfar hade alltid en historia att berätta, alltifrån hur han flyttade till stockholm som mycket ung till när han var ute med ungarna och fiskade på somrarna och mutade dem med pannkakor. han gjorde också enligt M otroligt goda wienerbröd!

till barnens glädje så är M tillbaka här hemma och stora W vill inget annat än leka med honom! barn har en unik förmåga att få oss vuxna att se det ljusa i vardagen, även vid sorg. ett leende är aldrig långt borta. så jag tackar jag mina barn särskilt  mycket för att  dem finns och sprider sitt ljus!

❤❤❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar