onsdag 22 augusti 2012

mysdag!

en riktigt bra och mysig dag! som har innehållit en massa saker :)

lämnade stora W på förskolan vid nio. det var gråt och tandagnissel som vanligt och jag gick därifrån med en klump i magen... i fredags hade han nämligen slagit ett annat barn och det kändes hemskt! försökte njuta av dagen ändå tillsammans med lilla W!

vi åkte till K som bjöd på lunch :) det är riktig vardagslyx! C kom var också där så det var verkligen kanon! vi har barn i ungefär samma ålder både med nr 1 och nr 2. det kändes som om jag typ hade glömt stora W någonstans när han inte var med ;)

bebisarna lyckades somna samtidigt och lilla W som brukar powernappa på dagen vaknade lagom till att jag skulle äta... det är så typiskt! ungar har en inbyggd "nu-ska-mamma-äta-klocka". hur går det till?

M hämtade oss och jag åkte för att hämta stora W. klumpen kom tillbaka och jag kunde inte tänka på annat än hur dagen hade gått... väl där var dem ute och lekte. tydligen så hade stora W bara varit inne för att käka lunch - härligt! och dagen, den hade gått perfekt :) glad och go kille hela dagen och mitt hjärta lättade! underbart!

min syster jobbar med tupperware och jag ingår i hennes team. så det bar i väg på ett möte vid 18-tiden. det kommer en massa nyheter i höst och det är kul :) i v.37 får alla handlande gäster en liten cheese smart som ni ser på bilden :)

i ett svagt ögonblick lyckades tydligen C övertala mig om att springa 4 km på kvällen. så jag slängde mig iväg från mötet till C. men benen var tunga idag... det viktiga var att vi tog oss ut! 4 km på 30,53 min är ändå inte SÅ illa för att vara jag!

dagen avslutades med plankan :)

en riktig toppendag med andra ord!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar