fredag 24 augusti 2012

min duktiga och söta lillasysteryster ❤

min syster K är verkligen duktig på att sy! hon har ett stort intresse av 50-60 talet och syr efter gamla mönster som hon hittar lite här och där!

nu i sommar har hon sytt en massa fina klänningar och här kommer några av dem:

hon är verkligen duktig! och medan hennes sambo N är ute och fiskar så är hon hemma och syr :) mycket bra fördelat av dem två tycker jag! och jag tycker det är SÅ häftigt att hon alltid går sin egen väg! på högstadiet hade hon dread locks, färgglada kläder, för att sedan komma in i en period där hon blev mer casual för att nu hittat "sin" stil :) hon är så söt min minsta lilla systeryster!

4 kommentarer:

  1. Aaaaawwww! ❤❤❤

    SvaraRadera
  2. Så jättefina! Åh mönstren på västklänningarna, åh jag vill ju också ha! Jag har ju precis beställt ett nytt västklänningsmönster från Svenska mönster som ser ut som det översta. Det ska jag sy upp i olivgrön babycord, utmärkt att jobba i! Tack för det här blogginlägget och hälsa din syster. Det var väl hennes skinnpaj jag fick låna på Grease, eller hur? Hon är toppen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. visst är dem :) du kan SÄKERT få låna/kopiera mönstret, det är jag säker på! jajamensan, det var hennes :) och ja hon är toppen!

      Radera